Voss kyrkjelege fellesråd skal tilsetje kontorleiar i 80% stilling, med mogleg auke til heil stilling. Kyrkjekontoret for Voss er knutepunkt for kyrkjelege tenester i Voss herad. Kontorleiar skal koordinere og utføre kontortenester for administrasjon og stab.
Kontoradministrasjonen består av dagleg leiar, kontorleiar, og to sekretærar i deltid. Staben har også to trusopplærarar, kateket, diakon, kantor, tre organistar, kyrkjetenarar og kyrkjegardsarbeidarar.
Arbeidsoppgåver
- Stillinga byr på varierte oppgåver innafor kontoradministrasjon, HR-relaterte
- oppgåver, resepsjonstenester, rekneskap, og leiarstøtte.
- Dagleg kontakt med publikum, og samarbeid med sokneråd og stab.
- Me nyttar Public 360, Office 365, og spesifikke fagsystem for gravplassforvalting, rekneskap (Visma) tidsrekneskap, og medlemsregister.
Kvalifikasjonar
- Me søkjer etter ein person med erfaring innan kontoradministrasjon, helst innan offentlege tenester.
- Du bør ha gode kunnskapar innan IT, og erfaring med bruk av ulike fagsystem innan offentleg forvalting.
- God skriftleg og munnleg formuleringsevne.
- Du må vere budd på å veksle mellom mange ulike arbeidsoppgåver innafor ein arbeidsdag, i møte med publikum og i samarbeidet med staben.
Personlege eigenskapar
- Gode samarbeidseigenskapar, kunne arbeide strukturert, og ryddig
- Vere imøtekomande og kunne kommunisere godt med publikum
- Kunne handtere fleire oppgåver parallelt.
- Kunne vise til kjennskap til kyrkja sitt arbeid og organisering.
- Søkjar må vere medlem i Den norske kyrkja